Щафетата на Огъня за човешки права бе отразена от френските медии

Във вестниците

На 22 август 2007 г. в. „Libération”, един от трите основни издания във Франция и в други френско-езични държави, публикува статия за Щафетата на Огъня за човешки права, която тръгна от Атина на 9 август и пристигна Германия на 18 август т.г.

Статията разкрива опита на китайския режим да потуши пламъка на Огъня за човешки права в Атина и набляга на това, че гръцката полиция не се е поддала на натиска от китайска страна.

Авторът обяснява, че за да получи домакинството за Олимпийските игри, Пекин иска да „представи бляскава картина” за ситуацията в Китай, но преследва китайския народ дори още по-интензивно, особено движението Фалун Гонг.

Статията изобличава и отнемането на органи от живи практикуващи Фалун Гонг.

Национална телевизия

На 18 август, във вечерната си емисия, френско-германската телевизия ARTE, канал за култура и обществени въпроси, отдели десет минути за церемонията по предаване на Щафетата на Огъня за човешки права.

На 10 август, I-TELE, информационният канал на националната телевизионна група CANAL +, излъчи репортаж за Щафетата и го повтаря на всеки 15 минути през целия ден.

Радио

На 20 август в 13:50 часа Радио Франс Интернационал излъчи материал за Щафетата. Друга национална радиостанция - France Culture, отрази събитието в предаването си на живо в 18:00 часа на 16 август 2007 г. RMC, третата по големи радиостанция, също излъчи положителен репортаж за Щафетата.

На 8 август, националното радио Europe 1 съобщи за Щафетата на Огъня за човешки права в специално предаване, посветено на Олимпийските игри, което продължи през целия ден.

Here is the article in English language:
http://en.clearharmony.net/articles/a40916-article.html

Можете да разпечатвате и разпространявате всички статии публикувани на „Clearharmony” и тяхното съдържание, но Ви молим да цитирате източника.